FINAL TÍTULO – LIGA IBERDROLA DE CLUBES DH MUJERES (La Nucía, 11/06/ 2022)

Aquest dissabte en jornada vespertina (De 17:00h. a 20:40h.), es disputa la Final de la Lliga Iberdrola de Clubs de Divisió d’Honor Dones en l’Estadi Olímpic Camilo Cano de la localitat alacantina de La Nucia.
El Valencia Club Atletismo afronta una Jornada Final de Lliga molt exigent, tenint com a rivals més destacats, un any més, al Playas de Castellón i al F.C. Barcelona, dos clubs que ja han mostrat el seu enorme potencial en les dues primeres jornades de Lliga, així com al llarg d’aquesta temporada. La resta de clubs classificats per a aquesta gran final de Lliga i que conformen els huit millors clubs d’Espanya en categoria femenina són: el At. San Sebastián, el Avinent Manresa, el Alcampo Scorpio 71, l’Unicaja Jaén Paraíso Interior i el Grupompleo Pamplona At.
Un aspecte destacat de l’equip capitanejat per Rafael Blanquer Alcantud i Rafael Blanquer Ángel en aquesta temporada ha sigut comptar amb una desena de canteranas en cadascuna de les dues jornades eliminatòries de Lliga per a arribar a aquesta gran final. Totes elles han tenint un paper decisiu que reforça clarament la política que està duent a terme el Club per mitjà de la Fundació del València Club Atletisme de la Comunitat Valenciana de potenciar la pedrera al màxim.

EQUIPS PARTICIPANTS

EQUIPSORDRE
Playas de Castellón I
Valencia Club AtletismoII
F.C. BarcelonaV
At San SebastiánVIII
Avinent ManresaVII
Alcampo Scorpio 71VI
Unicaja Jaén Paraíso InteriorIII
Grupompleo Pamplona At.IV

ATLETES VALENCIA C.A.

PROVA

ATLETA

100m.l.

María Isabel Pérez Rodríguez

200m.l.

Fiordaliza Cofil

400m.l.

Modesta Juste Morauskaite

800m.l.

Rosalía Tárrega Sánchez

1500m.l.

Solange A. Pereira da Ponte

3000m.l.

Isabel Barreiro García

100m.v.

Xenia Benach Solé

400m.v.

Daniela Fra Palmer

3000m.obs

Marta Serrano Azpiazu

5Km. Marcha

María Pérez García

Altura

Saleta Fernández López

Pértiga

Malen Ruiz de Azua Larrinaga

Longitud

Evelyn Yankey Awotwi

Triple

Fátima Diame Diame

Peso

Úrsula Ruiz Pérez

Disco

Natalia Sáinz Hurtado

Jabalina

Yulenmis Aguilar Martínez

Martillo

Berta Castells Franco

4×100

Xenia Benach Solé

 

Elena Guiu Lapena

 

Carmen Marco Mora

 

María Isabel Pérez Rodríguez

4×400

Blanca Hervás Rodríguez

 

Daniela Fra Palmer

 

Fiordaliza Cofil

 

Modesta Juste Morauskaite

HORARI DE COMPETICIÓ

Tras ganar la 26ª Copa… Listas para competir por la Liga

Este sábado en jornada vespertina (De 17:00h. a 20:40h.), se disputa la Final de la Liga Iberdrola de Clubes de División de Honor Mujeres en el Estadio Olímpico Camilo Cano de la localidad alicantina de La Nucía.

Tras haber logrado su 26ª Copa en febrero de forma muy solvente, el Valencia Club Atletismo afronta una Jornada Final de Liga muy exigente, teniendo como rivales más destacados, un año más, al Playas de Castellón y al F.C. Barcelona, dos clubes que ya han mostrado su enorme potencial en las dos primeras jornadas de Liga, así como a lo largo de esta temporada. El resto de clubes clasificados para esta gran final de Liga y que conforman los ocho mejores clubes de España en categoría femenina son: el At. San Sebastián, el Avinent Manresa, el Alcampo Scorpio 71, el Unicaja Jaén Paríso Interior y el Grupompleo Pamplona At.

Un aspecto destacado del equipo capitaneado por Rafael Blanquer Alcantud y Rafael Blanquer Ángel en esta temporada ha sido contar con una decena de canteranas en cada una de las dos jornadas eliminatorias de Liga para llegar a esta gran final. Todas ellas han teniendo un papel decisivo que refuerza claramente la política que está llevando a cabo el Club por medio de La Fundación del Valencia Club Atletismo de la Comunitat Valenciana de potenciar la cantera al máximo.

Hacer Comentario

Su dirección de correo electrónico no será publicada.

Este sitio está protegido por reCAPTCHA y se aplican la política de privacidad y los términos de servicio de Google.