2ªJORNADA
LIGA IBERDROLA DE CLUBES D.H. MUJERES A.L. (Zaragoza, 15/05/2021)
Aquest dissabte s’ha disputat la segona jornada de la Lliga Iberdrola de Clubes D.H. Dones en l’Estadi d’Atletisme Corona d’Aragó de Saragossa amb una contundent victòria final del València Club Atletisme. El Club valencià va véncer amb solvència, dominant de principi a fi la competició amb un equip format per atletes consagrades i 10 canteranas, que aconseguirien un total de 240 punts; 52 punts de diferència sobre les amfitriones del Alcampo Scorpio 71 que serien segones amb 188 punts. Per part seua, les basques del Súper Amara BAT aconseguiria la tercera plaça, gràcies als seus 133 punts, i el AA Catalunya amb 126 punts s’hauria de conformar amb la quarta i última plaça.
Tant les atletes més experimentades com les canteranas han format un magnífic tàndem, treballant molt seriosament i sense confiar-se per a aconseguir una clara victòria final. Ni més ni menys que 16 victòries sobre 20 proves disputades amb 6 segons llocs i 8 tercers. En el capítol individual cal destacar, el magnífic concurs en Longitud de la pupil·la de Rafa Blanquer, Fátima Diame amb un millor salt de 6,77. Per part seua, en 100 metres llisos, tant Isa Pérez amb 11.30 com Carmen Marco amb 11.54, aconseguirien Millor Marca Personal. Així mateix, cal destacar l’esplèndida actuació de Filippa Fotopoulou, obtenint un merescut guardó com l’atleta que més punts va aportar a l’equip, gràcies al seu primer lloc en Triple i el segon en Longitud.
El pròxim 12 de juny es disputa la Jornada Final amb els huit millors equips d’Espanya i com és habitual en els últims anys, els grans rivals del Club capitanejat per Rafael Blanquer Alcantud i Rafael Blanquer Ángel seran el Platges de Castelló i el F.C. Barcelona, dos clubs que ja han mostrat en les dues primeres jornades, així com al llarg d’aquesta temporada, el seu enorme potencial.
CLASSIFICACIÓ FINAL PER EQUIPS
POSICIÓ |
EQUIPS | PUNTS |
1 |
Valencia Club Atletismo | 240 |
2 |
Alcampo Scorpio 71 | 188 |
3 |
Súper Amara BAT | 133 |
4 |
AA Catalunya | 126 |
RESULTATS ATLETES VALENCIA C.A.
PROVA |
ATLETA |
MARCA |
POSICIÓ |
100M.L. |
Carmen Marco Mora |
11.54 |
2ª MMP |
Mª Isabel Pérez Rodríguez |
11.30 |
1ª MMP |
|
200M.L. |
Carmen Sánchez Silva |
24.16 |
3ª |
Olivia Fotopoulou |
23.48 |
1ª |
|
400M.L. |
Laura Bueno Fernández |
53.88 |
2ª |
Modesta Juste Morauskaite |
53.54 |
1ª |
|
800M.L. |
Elia Saura Ptegnief |
2:15.85 |
5ª |
María González Cuevas |
2:08.46 |
1ª |
|
1500M.L. |
Solange A. Pereira da Ponte |
4:22.18 |
1ª |
Rosalía Tárraga Sánchez |
4:24.36 |
2ª |
|
3000M.L. |
Isabel Barreiro García |
9:45.39 |
1ª |
Beatriz Álvarez |
9:51.50 |
2ª |
|
100M.V. |
Paula Blanquer Iglesias |
14.95 |
6ª |
400M.V. |
Havana Allistone Greaves |
1:00.04 |
1ª |
Nora Suárez Marco |
1:03.56 |
6ª |
|
3000M.OBS |
Lidia Campo Sastre |
10:55.29 |
1ª |
Maite González Zabalza |
11:01.73 |
3ª |
|
ALTURA |
Carmen Marín Peiró |
1,66 |
3ª |
Saleta Fernández López |
1,78 |
1ª |
|
LONGITUD |
Fátima Diame Diame |
6,77 |
1ª |
Filippa Fotopoulou |
6,65 |
2ª |
|
TRIPLE |
Jennifer Yankey Awotwi |
11,26 |
5ª |
Filippa Fotopoulou |
12,78 |
1ª |
|
PÉRTIGA |
Malen Ruiz de Azua Larrinaga |
4,37 |
1ª |
Alicia Jaut Romero |
3,60 |
5ª |
|
PESO |
Natalia Sainz Hurtado |
13,63 |
3ª |
Úrsula Ruiz Pérez |
16,20 |
1ª |
|
DISCO |
Natalia Sainz Hurtado |
45,62 |
3ª |
Sandra Ferriz Simarro |
34,79 |
6ª |
|
JABALINA |
Paula Rodríguez Sanz |
42,79 |
3ª |
Sandra Ferriz Simarro |
24,25 |
8ª |
|
MARTILLO |
Berta Castells Franco |
62,51 |
1ª |
Irene Gómez Costas |
55,38 |
3ª |
|
5.000M. Marcha |
Sara Sospedra Escat |
27:08.38 |
3ª |
Laura Ríos Valle |
26:11.52 |
2ª |
|
4×100 |
Paula Blanquer Iglesias |
46.16 |
1ª |
Olivia Fotopoulou | |||
Carmen Marco Mora | |||
Mª Isabel Pérez Rodríguez | |||
4×400 |
Havana Allistone Greaves |
3:44.71 |
1ª |
Carmen Sánchez Silva | |||
Nora Suárez Marco | |||
Modesta Juste Morauskaite |
A la Final con Sobresaliente con 16 Victorias sobre 20 pruebas
Este sábado se ha disputado la segunda jornada de la Liga Iberdrola de Clubes D.H. Mujeres en el Estadio de Atletismo Corona de Aragón de Zaragoza con una contundente victoria final del Valencia Club Atletismo. El Club valenciano venció con solvencia, dominando de principio a fin la competición con un equipo formado por atletas consagradas y 10 canteranas, que lograrían un total de 240 puntos; 52 puntos de diferencia sobre las anfitrionas del Alcampo Scorpio 71 que serían segundas con 188 puntos. Por su parte, las vascas del Súper Amara BAT conseguiría la tercera plaza, gracias a sus 133 puntos, y el AA Catalunya con 126 puntos se tendría que conformar con la cuarta y última plaza.
Tanto las atletas más experimentadas como las canteranas han formado un magnífico tándem, trabajando muy seriamente y sin confiarse para lograr una clara victoria final. Nada más y nada menos que 16 victorias sobre 20 pruebas disputadas con 6 segundos puestos y 8 terceros. En el capítulo individual cabe destacar, el magnífico concurso de la pupila de Rafa Blanquer, Fátima Diame en Longitud con un mejor salto de 6,77. Por su parte, en 100 metros lisos, tanto Isa Pérez con 11.30 como Carmen Marco con 11.54, lograrían Mejor Marca Personal. Asimismo, cabe destacar la espléndida actuación de Filippa Fotopoulou, obteniendo un merecido galardón como la atleta que más puntos aportó al equipo, gracias a su primer puesto en Triple y el segundo en Longitud.
El próximo 12 de junio se disputa la Jornada Final con los ocho mejores equipos de España y como viene siendo habitual en los últimos años, los grandes rivales del Club capitaneado por Rafael Blanquer Alcantud y Rafael Blanquer Ángel serán el Playas de Castellón y el F.C. Barcelona, dos clubes que ya han mostrado en las dos primeras jornadas, así como a lo largo de esta temporada, su enorme potencial.
Aún no hay comentarios, ¡añada su voz abajo!