FINAL TÍTULO

LIGA IBERDROLA DE CLUBES D.H. MUJERES (La Nucía, 13-6-2021)

CARTELBANDERA C.V. WEB Aquest dissabte en jornada vespertina (De 17:00h. a 20:40h.) es disputa la Final de Lliga Iberdrola de Clubs de Divisió d’Honor Mujers en l’Estadi Olímpic Camilo Cano de la localitat alacantina de La Nucia.

El València Club Atletisme afronta una jornada final de Lliga molt exigent, tenint com a rivals més destacats, un any més, al Platges de Castelló i al F.C. Barcelona, dos clubs que ja han demostrat el seu enorme potencial en les dues primeres jornades de Lliga, així com al llarg d’aquesta temporada. La resta de clubs classificats per a la Final de la Lliga de D.H. 2021 i que conformen els huit millors clubs d’Espanya en categoria femenina són: el Alcampo Scorpio 71, el Grupompleo Pamplona At., el At. Sant Sebastián, el Trops – Cueva de Nerja i el Avinent Manresa.

Un aspecte destacat de l’equip capitanejat per Rafael Blanquer Alcantud i Rafael Blanquer Ángel en aquesta temporada ha sigut comptar amb fins a 13 canteranas en cadascuna de les dues jornades eliminatòries de Lliga per a arribar a aquesta gran final. Totes elles han tingut un paper decisiu que reforça clarament la política que està duent a terme el Club per mitjà de la Fundació del València Club Atletisme de la Comunitat Valenciana de potenciar la pedrera al màxim.

 

CLUBS PARTICIPANTS 

EQUIPOS PARTICIPANTES

EQUIP VALENCIA CLUB ATLETISMO

EQ.VCA.LIGA 2021

HORARI DE PROVES

HORARIO FINAL LIGA 2021

Listas para dar lo máximo en la Jornada Final de Liga

BANDERA ESPAÑA.WEB Este sábado en jornada vespertina (De 17:00h. a 20:40h.) se disputa la Final de Liga Iberdrola de Clubes de División de Honor Mujers en el Estadio Olímpico Camilo Cano de la localidad alicantina de La Nucía.

El Valencia Club Atletismo afronta una jornada final de Liga muy exigente, teniendo como rivales más destacados, un año más, al Playas de Castellón y al F.C. Barcelona, dos clubes que ya han demostrado su enorme potencial en las dos primeras jornadas de Liga, así como a lo largo de esta temporada. El resto de clubes clasificados para la Final de la Liga de D.H. 2021 y que conforman los ocho mejores clubes de España en categoría femenina son: el Alcampo Scorpio 71, el Grupompleo Pamplona At., el At. San Sebastián, el Trops-Cueva de Nerja y el Avinent Manresa.

Un aspecto destacado del equipo capitaneado por Rafael Blanquer Alcantud y Rafael Blanquer Ángel en esta temporada ha sido contar con hasta 13 canteranas en cada una de las dos jornadas eliminatorias de Liga para llegar a esta gran final. Todas ellas han tenido un papel decisivo que refuerza claramente la política que está llevando a cabo el Club por medio de La Fundación del Valencia Club Atletismo de la Comunitat Valenciana de potenciar la cantera al máximo.

Hacer Comentario

Su dirección de correo electrónico no será publicada.