BANDERA C.V. WEB  XCIX CAMPEONATO DE ESPAÑA ABSOLUTO AL A.L. (La Nucía, 31.8-01.9/2019)

CARTELAquest cap de setmana (31 d’agost i 1 de setembre) es disputa el XCIX Campionat d’Espanya Absolut a l’A.L. en l’Estadi d’Atletisme de la Ciutat Esportiva Camilo Cano, situat en al localitat alacantina de La Nucia en doble jornada matinal i vespertina.
Fins a 18 atletes del Club d’Atletisme València Esports, capitanejades per Rafael Blanquer Alcantud (President) i Rafael Blanquer Ángel (Director Tècnic), competiran per posicionar-se en els llocs de privilegi del Rànquing Nacional, a més d’intentar aconseguir marca mínima per al Campionat del Món a l’aire lliure que es disputa a Doha (Del 27 de setembre al 6 d’octubre), tal com ja ha aconseguit, María Pérez en 20 quilòmetres marxa.
Així mateix, com es ve produint any rere any, el nostre Club intentarà revalidar el Títol Honorífic de LÍDERS DEL “MEDALLERO” FEMENÍ.

 

ATLETES PARTICIPANTS C. A. VALÈNCIA ESPORTS

PROVA ATLETA
100 m. Mª Isabel Pérez Rodríguez
100 m. Carmen Marco Mora
100 m. Faith Nuevo Sanz
100 m. / 200 m. Isidora A. Jiménez Ibacache
100 m. / 200 m. Lara Gómez García
400 m. Elena Moreno Huerta
800 m. Raquel Meaños Asensi
1.500 m. Solange Pereira da Ponte
3.000 m. Obst. Mª José Pérez Moreno
3.000 m. Obst. Carolina Robles Campos
10.000 m. Marcha María Pérez García
Altura Saleta Fernández López
Longitud Fátima Diame Diame
Triple Diana Zagainova
Peso Úrsula Ruiz Pérez
Martillo Berta Castells Franco
Jabalina Mercedes Chilla López
Disco Arev Sargsyan
Relevo 4X100 F. Diame, C. Marco,Isa Pérez y Lara Gómez

 

HORARI DE PROVES

Horario Absoluto DEFINITIVO.xlsx

(Click en la imagen para aumentar)

 

BANDERA ESPAÑA.WEB  Hasta 18 atletas del València Esports disputan el Nacional Absoluto

Este fin de semana (31 de agosto y 1 de septiembre) se disputa el XCIX Campeonato de España Absoluto al A.L. en el Estadio de Atletismo de la Ciutat Esportiva Camilo Cano, ubicado en al localidad alicantina de La Nucía en doble jornada matinal y vespertina.

Hasta 18 atletas del Club de Atletismo València Esports, capitaneadas por Rafael Blanquer Alcantud (Presidente) y Rafael Blanquer Ángel (Director Técnico), competirán por posicionarse en los puestos de privilegio del Ranking Nacional, además de intentar conseguir marca mínima para el Campeonato del Mundo al Aire Libre que se disputa en Doha (Del 27 de septiembre al 6 de octubre), tal y como ya ha logrado, María Pérez en 20 kilómetros marcha.

Asimismo, como se viene produciendo año tras año, nuestro Club intentará revalidar el Título Honorífico de LÍDERES DEL MEDALLERO FEMENINO.

Hacer Comentario

Su dirección de correo electrónico no será publicada.