BANDERA C.V. WEB   La Fundació València Club d’Atletisme de la C.V. per mitjà del Club d’Atletisme València Esports, ha aconseguit que la seua Escola siga la més nombrosa d’Espanya i una de les més importants d’Europa segons la IAAF.

Aquest dilluns va començar el curs de la Temporada 2019-20, tenint com a escenari, un any més, el Tram III de les pistes de l’Estadi del Túria.

Una Escola que compleix el seu dinové curs mantenint en la seua filosofia, una doble vessant. D’una banda, realitzar una labor social i integradora i per una altra, proveir al Primer Equip, augmentant de forma exponencial la seua incidència en els èxits del Club, aconseguint que fins a 18 atletes de la pedrera hagen format part del Primer Equip del qual és, ara com ara, el Club més llorejat de la història de l’atletisme espanyol amb 26 Lligues de D.H, 24 Copes de la Reina i 2 Copes d’Europa de Clubs.

A més, la nostra Escola dirigida per Manuel Arnás Serrano, continuarà comptant amb un equip docent de primer nivell, fonamental perquè el Club continue creixent i aconseguisca els objectius marcats sota la Direcció Tècnica de Rafael Blanquer Ángel.

Todavía estáis a tiempo de inscribiros, sólo tenéis que pasaros por las oficinas del Club, ubicadas en el Paseo de la Pechina nº40 Bajo, de lunes a viernes en horario de 9:00 a 14:00 y de 17:00 a 20:00 horas para formalizar la inscripción.

Podéis descargaros el Díptico de inscripción en el siguiente enlace:

DÍPTICO INSCRIPCIÓN ESCUELA 2019-20

 

BANDERA ESPAÑA.WEB  ¡Todavía estás a tiempo de inscribirte!

La Fundación Valencia Club de Atletismo de la C.V. por medio del Club de Atletismo València Esports, ha logrado que su Escuela sea la más numerosa de España y una de las más importantes de Europa según la IAAF.

Este lunes comenzó el curso de la Temporada 2019-20, teniendo como escenario, un año más, el Tramo III de las pistas del Estadio del Turia.

Una Escuela que cumple su décimo noveno curso manteniendo en su filosofía, una doble vertiente. Por una parte, realizar una labor social e integradora y por otra, abastecer al Primer Equipo, aumentando de forma exponencial su incidencia en los éxitos del Club, logrando que hasta 18 atletas de la cantera hayan formado parte del Primer Equipo del que es, hoy por hoy, el Club más laureado de la historia del atletismo español con 26 Ligas de D.H, 24 Copas de la Reina y 2 Copas de Europa de Clubes.

Además, nuestra Escuela dirigida por Manuel Arnás Serrano, seguirá contando con un equipo docente de primer nivel, fundamental para que el Club siga creciendo y consiga los objetivos marcados bajo la Dirección Técnica de Rafael Blanquer Ángel.

Hacer Comentario

Su dirección de correo electrónico no será publicada.