BANDERA C.V. WEB XX GALA DE L’ATLETISME ESPAÑOL

Dissabte passat, 17 de gener es va celebrar la XX Gala de l’Atletisme Espanyol en la Seu del Comité Olimpico Español de Madrid, amb un nou reconeixement per al València Club d’Atletisme.

El club valencià va estar representat pel seu actual Director Tècnic, Rafael Blanquer Ángel que va ser l’encarregat de recollir el guardó corresponent a la Gesta de l’Any de mans del President de la Reial Federació Espanyola d’Atletisme, José María Odriozola. Un premi més que merescut per la consecució en 2014 de la Copa de la Reina, la Lliga Nacional de Divisió d’Honor i La Copa d’Europa de Clubs; un “Triplet històric” sense precedents en la història de l’Atletisme Espanyol.

L’origen de la Gala de l’Atletisme Espanyol es remunta al 13 de gener de 1996. Un esdeveniment en el qual es reconeix als millors atletes, entrenadors, jutges, clubs… de la temporada anterior, així com als patrocinadors i col·laboradors de la RFEA i a les institucions que han col·laborat amb el nostre esport. A part dels guardonats i dels membres de la Junta de Govern i de l’Assemblea de la Reial Federació Espanyola d’Atletisme, a l’acte assistirien importants autoritats esportives en representació del Comité Olímpic Espanyol i del Consell Superior d’Esports.

 

BANDERA ESPAÑA.WEB XX GALA DEL ATLETISMO ESPAÑOL

El Valencia Club de Atletismo galardonado por la RFEA con el premio, “Gesta del Año”

El pasado sábado, 17 de enero se celebró la XX Gala del Atletismo Español en la Sede del Comité Olimpico Español de Madrid, con un nuevo reconocimiento para el Valencia Club de Atletismo.

El club valenciano estuvo representado por su actual Director Técnico, Rafael Blanquer Ángel que fue el encargado de recoger el galardón correspondiente a la Gesta del Año de manos del Presidente de la Real Federación Española de Atletismo, José María Odriozola. Un premio más que merecido por la consecución en 2014 de la Copa de la Reina, la Liga Nacional de División de Honor y La Copa de Europa de Clubes; un “Triplete histórico” sin precedentes en la historia del Atletismo Español.

El origen de la Gala del Atletismo Español se remonta al 13 de enero de 1996. Un evento en el que se reconoce a los mejores atletas, entrenadores, jueces, clubes… de la temporada anterior, así como a los patrocinadores y colaboradores de la RFEA y a las instituciones que han colaborado con nuestro deporte. Aparte de los galardonados y de los miembros de la Junta de Gobierno y de la Asamblea de la Real Federación Española de Atletismo, al acto asistirían importantes autoridades deportivas en representación del Comité Olímpico Español y del Consejo Superior de Deportes.

Hacer Comentario

Su dirección de correo electrónico no será publicada.