BANDERA C.V. WEB  LV CAMPEONATO DE ESPAÑA ABSOLUTO EN P. C. (Antequera, 16/17-2-2019)

Aquest cap de setmana (16 i 17 de febrer) es disputa el LV Campionat d’Espanya Absolut en P. C. en la Pista Indoor del Centre de Tecnificació d’Atletisme d’Antequera. Fins a dotze atletes del Club d’Atletisme València Esports, capitanejades per Rafael Blanquer Alcantud (President) i Rafael Blanquer Ángel (Director Tècnic), competiran per posicionar-se en els llocs de privilegi del Rànquing Nacional. A més, alguna de la nostra atletes lluitaran per aconseguir, marca mínima per al pròxim Campionat d’Europa d’Atletisme que es disputa de l’1 al 3 de març a Glasgow, tal com ja han aconseguit, Fátima Diame en Longitud, Laura Bueno en 400 metres i Solange Pereira en 1.500 metres. Així mateix, com es ve produint any rere any, el nostre Club intentarà revalidar el “Títol Honorífic” de liderar el medallero femení.

La competició es desenvoluparà en tres jornades: el dissabte en doble jornada, matinal i vespertina (De 10:00h. a 13:30h. / De 17:00h. a 21:10h.) i el diumenge en jornada matinal (De 10:00h. a 13:20h).

 

ATLETES PARTICIPANTS C.A. VALÈNCIA ESPORTS

COGNOMS NOM PROVA
Pérez Rodríguez María Isabel 60 m.l.
Marco Mora Carmen 60 m.l.
Gómez García Lara 60 m.l.
Llabrés Tomás-Valiente María 200 m
Bueno Fernández Laura 400 m.
Meaños Asensi Raquel 800 m.
Pereira da Ponte Solange Andreia 1500 m.
Robles Campos Carolina 3000 m.
Diame Diame Fátima Longitud
Jover Pérez Mª del Mar Longitud
González Sanchís María Triple
Ruiz Pérez Úrsula Peso

 

HORARI DE PROVES

HORARIO CTO.ESPAÑA PC 2019

Punxar en la imatge per a augmentar

 

BANDERA ESPAÑA.WEB  Doce atletas del València Esports disputan el Nacional Absoluto

Este fin de semana (16 y 17 de febrero) se disputa el LV Campeonato de España Absoluto en P. C. en la Pista Indoor del Centro de Tecnificación de Atletismo de Antequera. Hasta doce atletas del Club de Atletismo València Esports, capitaneadas por Rafael Blanquer Alcantud (Presidente) y Rafael Blanquer Ángel (Director Técnico), competirán por posicionarse en los puestos de privilegio del Ranking Nacional. Además, alguna de nuestra atletas lucharán por conseguir, marca mínima para el próximo Campeonato de Europa de Atletismo que se disputa del 1 al 3 de marzo en Glasgow, tal y como ya han logrado, Fátima Diame en Longitud, Laura Bueno en 400 metros y Solange Pereira en 1.500 metros. Asimismo, como se viene produciendo año tras año, nuestro Club intentará revalidar el “Título Honorífico” de liderar el medallero femenino.

La competición se desarrollará en tres jornadas: el sábado en doble jornada, matinal y vespertina (De 10:00h. a 13:30h. / De 17:00h. a 21:10h.) y el domingo en jornada matinal (De 10:00h. a 13:20h).

Hacer Comentario

Su dirección de correo electrónico no será publicada.